Sea mõõdetavad ja realistlikud eesmärgid
Messi põrandal on aeg kallis valuuta. Inimesed kes kõnnivad sinu boksist mööda, on kõik potentsiaalsed ostjad. Sinu personal peaks olema võimeline kiiresti fokusseerima huvitavate väljavaadetega külastajad või sama kiiresti liikuma edasi külastajatest, kes ei ole huvitatud.
Milliseid kohtamisi sa ootad messilt? Panusta kvaliteedile, mitte kvantiteedile. Pole mõtet luua kolme tuhantet kontakti, mis ei ole kasulikud. Loo parem luua 150 kasulikku kontakti.
Mis tulemusi sa ootad nendest kohtumistest? Kui sa tead, milliseid kohtumisi sa tahad luua, siis on lihtsam arutleda, mida sa neist saada tahad.
Tegevuse eesmärk on näiteks „Me saame vähemalt 500 000 krooni eest tellimusi“. Kommunikatsiooni eesmärk on järgnev: „ 30% külastajatest on tuttavad meie reklaamlausega, mida me messil näitasime.“
Sinu eesmärgid peaksid juhtima, mis on sinu üldine messiboksi eesmärk Kas see on:
Bränd – näidata korras messiboksi, kus Sinu bränd on profiliseeritud läbi selge sõnumi Toodang – lase külalistel puudutada, nuusutada, pigistada jne enda toodangut. Proovi erutada võimalikult palju erinevaid meeli.